Frank Driessen benoemd tot CEO Aon Hewitt Nederland

Rotterdam, 29 januari 2018 - Frank Driessen (50) is per 1 april 2018 de nieuwe CEO van Aon Hewitt Nederland. Hij volgt hiermee Pascal Hogenboom op die per 31 maart 2018 bij Aon vertrekt. Driessen heeft als belangrijkste uitdaging de leidende positie binnen de Nederlandse pensioen- en investmentmarkt verder uit te bouwen. Naast een sterkere marktpositie wil Aon zijn klanten nog beter van dienst zijn bij de strategische ontwikkeling en implementatie van lokale en internationale pensioenoplossingen, investmentadvisering en fiduciair management.

Frank Driessen is momenteel Chief Commercial Officer (CCO) en Chief Actuary van Aon Hewitt Nederland. Sinds 2001 werkt hij bij Aon in diverse leidinggevende functies. Eerder werkte Driessen bij SPF Beheer en Akzo Nobel.

Beeld: Frank Driessen, CEO Aon Hewitt Nederland

Management Committee Aon Nederland
Met deze benoeming bestaat het Management Committee van Aon Nederland uit de volgende directieleden:

Marc van Nuland, Country Manager & CEO Aon Risk Solutions
Frank Driessen, CEO Aon Hewitt Nederland
Bob Reichenfeld, CEO Aon Benfield Nederland
Rogier Sparreboom, CFO Aon Benelux
Michiel van Meer, Director Human Resources Benelux
Anneke Lodder, Chief Counsel, France Benelux

Aon plc (NYSE:AON) is een toonaangevende wereldwijde dienstverlener op het gebied van risk, retirement en health. Aon analyseert de personele risico’s en bedrijfsrisico’s, geeft passend risicoadvies, zorgt voor de (financiële) oplossing én is er als een incident de bedrijfscontinuïteit bedreigt. Zo helpen wij klanten succesvol te ondernemen.

Aon heeft in Nederland 31 locaties met 2.900 medewerkers en wereldwijd meer dan 50.000 medewerkers in ruim 120 landen. Ga voor meer informatie naar www.aon.nl.